Rosa fluffiga drömmar

Har stickat och tovat mina dyraste babytofflor hitintills. De är i angora och lammull och alldeles underbart mjuka, skulle önska att de var i min storlek..

image36image35

Gjorde några hjärtan oxå mest bara för att testa... De blev oxå ganska fina.. Så nu har jag en vag plan om att använda dem som pynt på hemgjorda kort.

image37image38

I går fick jag föresten en present av älsklingen, en papircutter, självläkande skärmatta, kniv och sax från Fiskars. Blev sååå glad, så nu ska jag snart komma igång med mer papperspyssel oxå, känns kul!

Vad mer... jo jag är nyklippt, blid kommer kanske senare... vi får se.
Och ikväll ska jag på konsert med Madcon tillsammans med några kompisar från jobb,
kan bli riktigt kul det med.

Kommentarer
Postat av: Beatemor

så herlige disse var

2008-05-04 @ 23:48:23
URL: http://strikkebol.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0