Så där ja..

image42       image40
Så har jag fått klart lite mer, ett litet kort som kan användas till en blombukett eller liknande.
Ganska nöjd med det själv, även om norskarna runt mig inte direkt förstår piffen med det.
Nåja.. det är sånt man får ta. Dessutom kan det ju få gå till någon trevlig svensk...
Sockarna är redan postade till trollungen, dvs "systersonen". Hoppas att de ska passa på
honom nu då han vuxit ur de gamla.

image43
Så har jag äntligen blivit klar med mysteriestickningen på pyssel.net. Det gick ganska trögt
på slutet måste jag erkänna, men jag kom igenom den. Nu ligger den fastnålad på gästsängen
och blockar sig.. Planen för den är redan klar, mamma fyller år i maj så då ska hon få den.
Tror att den kommer att falla henne i smaken.

På stickorna nu finns: 
1. En halsduk till mig själv som jag började på innan jul, men så tog garnet slut och sen dess
har den legat på vänt.
2. Ett par vårliga sockar som stickas på tvärs.
3. Babyvantar med mönster

Och jag som tänkt att ALDRIG mer än max 2 projekt... Min vision är på väg att spricka..
Ni andra sticktokiga.. hur många projket har ni på G samtidigt?


Kommentarer
Postat av: rigmor

Lekkert skjerf du har strikka.Nydelig!!

2008-04-29 @ 11:32:08
URL: http://mor.josteinroger.com/
Postat av: frøken ij

det er et et skjerf, sant? fint og rødt var det i hvertfall :)

2008-04-29 @ 16:58:28
URL: http://frokenij.blogspot.com
Postat av: Fjallblomman

Jepp... mamma ska få det då hon fyller år i maj, hon är lite frusen av sig så tror det blir bra..

2008-04-30 @ 11:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0