Inte vad det skulle ha varit...

Idag skulle jag egentligen ha laddat upp påskbilder och skrytit lite över hur bra jag haft det i påsken, men nu blir det inte så. Anledningen till detta är att kameran med alla fina bilder ligger kvar på kökshyllan hemma i Sverige. Nåja... Vi får ta det en annan gång då. Egentligen skulle jag vilja sova en liten timme eller två nu innan det är dax för det första nattskiftet för den här omgången, men ikke.. Jag får bara inte till!

Jag har just blivit ensam kvar här hemma, kärleken och hyresgästen har åkt till Sverige för att köra skoter i helgen. Så nu ska jag gosa ner mig i soffan och försöka sticka ikapp lite på mysteriestickningen, jag blev hopplöst efter under påsken..

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0