Rött är det nya svart

image25image26

Efter mycket annat jobb och lite tid till stickandet är iaf ett par babytofflor i alpacka klara, de ska snart få flytta hem till en liten svensk flicka som jag hoppas få se innan hon blir alltför stor! Idag har jag varit en tur i centrum, skulle egentligen bara in för att kolla runt på bokrean och ta en tur på biblioteket och låna lite nya ljudböcker (det blev förövrigt dessa Ytspänning och Edwards Finnigans upprättelse.) På väg från parkeringen hamnade på jag på något konstigt vis i en garnbutik som oxå hade rea... Så jag fick med lite extra hem... Fyra underbart röda nystan av cotton viscose från garnstudio. Har redan börjat på ett bar nya babytofflor... Verkar som varenda kotte ska ha eller just har fått en sån där liten sak...

Nåja, kom mig till slut ner på bokrean oxå och hittade en bok som ville följa med mig hem.

image27

Den är full av de allra underbaraste ord från hela världen...
Ni kommer nog att utsättas för ett eller annat i framtiden..

Kommentarer
Postat av: Monica Therese

Nydelig farge på ditt nye garn =) Baby bootis'ene var nydelige =)

2008-03-08 @ 14:07:54
URL: http://mrsknittykitty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0