Tjejsnack - vecka 10



Resor


Vilka länder har du varit i?
Jag bor i Norge och Sverige. Så har jag varit i Danmark, Finland, Tjeckien, Italien, Grekland (Kreta), Ryssland, Mongoliet, Kina, (HongKong), Australien, Nya Zeeland, Samoa och Usa.


Vilken är favoritresan? Varför?
Min resa jorden runt.. Åtta månader av frihet och äventyr.


Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr?
Möte med en annan kultur eller miljö, äventyr och upplevelser. Sen gör det ju inget om det går att bada oxå.

Vad blir nästa resa? (Behöver inte vara semester, utan var du ska över huvud taget.)
Hem till Sverige över påsk, jag åker idag!


Vad vore den absoluta drömresan?
Nått som är realistisk.. några veckor på äventyr i Mongoliet med sambon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0