Semestertider

Äntligen är den efterlängtade semestern här!
Idag har jag donat i huset (blir lite trevligare att komma tillbaka sen då..) ordnat med nya däck på bilen och beställt upp studieintygen inför morgondagens jobbintervju. Håll nu tummarna fär att det går bra!  Imorgon eftermiddag börjar så semestern på riktigt, om vädret är ok blir det mest båtliv på vår vackra kust. Kanske med lite svenska gäster på båten? Hoppas på det iaf.

Har stickat ett par tofflor, ska brodera nått finurligt på dem sen tror jag.... Så har jag plockat blåbär och fryst in. Det finns massor av bär i skogen här. Livet har rätat upp sig kraftigt och jag är sååå glad för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0