Tjejsnack - vecka 2

Senaste...  


Filmen du såg, var den bra?
Masjävlar, och jodå jag tyckte att den var bra. Det var en viss igenkänningsfaktor i den som fick mig att verkligen gilla den.  


Person du pratade med, om vad?
Jobbkompisarna som jag sa godnatt till, annars är det mycket prat om den kommande årsfesten på jobbet just nu.


Inköpet?

En årsalmanacka, skulle egentligen ha varit en ny vinterjacka men jag var inte i form för att springa runt i så många affärer så det får jag ta i början av nästa vecka istället.  


Kyssen? Berätta lite?
Sambon, halvt sovandes i morse då han drog iväg på jobb.

Gången du grät, av vilken anledning?
Får tårar i ögonen då jag blir påmind om hur min farbror dog i höstas, det var en smärtsam process som jag inte önskar någon. Creutzfeldts Jacobs sjukdom är bland det värsta jag kan tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0