Kyla och ett par vantar

Det är kallt, så pass kallt att min kylälskande sambo faktiskt låtit mig ta in ett element på sovrummet! Och dessutom starta det! Jag kan lova att det inte hör till det normala. Det ser ut att bli en tråkig vinter det här, med på tok för lite snö! Jag hoppas verkligen att det vänder!

Jag har föresten äntligen fått klart mina första vantar i två färger.. är väl så där lagom nöjd med resultatet. Men, men... nästa par blir väl bättre.


Igår masde vi iväg oss på bio för första gången på evigheter och såg Max Manus.  Mycket bra film som jag absolut kan rekommendera! Här finner du lite fakta om huvudpersonen.  Har du inte sett den här filmen än så gör det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0