Tjejsnack - vecka 40

DJUR

Vad har du för favorit djur?
Jag har en svaghet för örnar och stora kattdjur. Vilda och vackra!

Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda.
Jag skulle vilja se ett lodjur eller en varg i skogen.

Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför?
Det måste nog bli en örn tror jag, helt fri och med full översikt.


Vilket djur är du mest rädd för, varför?
Okey, här kommer sanningen... Jag är rädd för vildsvin! De springer
ju ner folk och sprättar upp magen på dem.. Jag tycker det är
obehagligt att veta att de finns lösa i skogarna nere i de trakterna
som mamma kommer ifrån!


Har du några djur? Vad/vilka?

Jag har en hund som är mest bara min, Nitro. Sen har jag två hundar till,
tillsammans med mamma och pappa, och en katt. Djur måste man ha!
Men någon undulat kommer ALDRIG in i mitt hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0