Tjejsnack - vecka 5



Mående

Hur mår du idag?
Jag mår strålande, gjorde bort mitt sista 10 timmars skift på jobbet i går och börjar i ny skiftgång på måndag. 
 
När var du sjuk senast?
Jag fick en ordentlig förkylning alldeles i början av året.  Jag blir SJUK men blir fort frisk igen.

Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på?
Det värsta jag någonsin varit med om i sjukdoms väg var då min farbror insjuknade och dog i Creutzfeldt Jacobs sjukdom, på 6 veckor gick han från en pigg gubbe som klarade sig själv till helt beroende av andra och helt utan kraft i kroppen, han förlorade allt! Tal, kroppskontroll, syn....

När hade du senast en riktig må-toppen-period?
Jag är mitt i en just nu! Nya skift på jobbet, bra kompisar, "nytt" hår osv. Jag är så nöjd med livet nu!
 
Vad får dig att må bra?
Att ha fritid jag kan använda som jag själv vill och mina helt underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0