Full fart och ingen vila

Jag har inte tid med den här bloggen egentligen, men vill heller inte överge den... Så de få stackars förvirrade själar som kommer hit får bara leva med att den uppdaterar ytterst sporadiskt och med med väldigt varierande innehåll och kvalitet.
I helgen har vi iaf levt båtliv båtliv på Hemnes Båt & Fjord festival, eller festival och festival... För att vara ärlig är det väl mer som en marknad med väldigt få stånd... men med dessto fler båtar. Kul hade vi iaf.
Nu är det dax att slänga mig i bilen och köra över gränsen och smälla upp en hundgård till föräldrarna, det är behövligt och jag hoppas det ska hjälpa alla. Något jag oxå tror att det kommer att göra! Har en del jobbigare saker att at tag i oxå.. Känns mest av allt som jag skulle behöva en låååååång semester långt borta... Men, men... I am still alive!

Kommentarer
Postat av: mingla

får du betalt för att blogga? Tycker alla verkar få det nu för tiden :)

2008-06-30 @ 09:29:09
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0