Farmers market

Jag är förälskad... totalt upp över öronen förälskad!
Det pirrar i magen och jag vill bara dansa, dansa, dansa!
Något jag planerar att göra vid vårt nästa möte.. då ska vi mötas Langt te havs.
Och jag längtar redan..

Så vad är då detta för ny kärlek?
Jo, ett otroligt skönt band med en milt sagt vid reportoar!
Låt mig presentera: Farmers Market och deras myspace.

image23

Detta underbara och sprudlande band spelade på Teatercafeen i Mo i Rana igår kväll och där var såklart även jag, kärleken och polaren. Kärleken var något tveksam till vad jag nu lurat ut honom på... en känsla som tydligen övergick i glädje över att jag just gjort detta. Polaren var nästan lika glad som jag och grymt imponerad! Vilka musiker.. vilken glädje och vilket framträdande. Detta är ett band som jag tror gör sig allra bäst på scen, men jag kommer nog ändå att gå på CD jakt.. (Bönder känn er hedrade, för det är inte ofta!)

Jag ska inte ge mig på att beskriva deras musikstil, något som förövrigt skulle vara svårt att göra, för de passar inte in mainstream facken. Och de kan så mycket... jag är verkligen full av beundran och danslust!

Vem gör mig sällskap framför scenen på Træna i sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0