Tjejsnack - vecka 9



Djur


Har du några djur, ras och vad heter de?
1 hund som är 100% min. Han är  en total blandras (schäfer-boardercollie-labrador) och heter Nitro.
2 hundar som bor hemma hos mamma och pappa i Sverige, en svensk lapphuund = Theo och en norsk svart älghund = Bång. Där finns dessutom en galen liten katt av okänd ras = Simba.


Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?
Om jag bodde på en gård skulle jag vilja ha fjällkor!


Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?
Fåglar av alla de slag, de är totalt meningslösa att ha som husdjur för mig!


Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?
Då skulle jag vilja vara en örn och kunna sväva fritt...


Finns det något djur du är rädd för, vilket?
Jag hatar flygfän, getingar, humlor, knott och annat otyg. Dessutom är jag lite rädd för vildsvin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0