A late and last tribute to a good friend

Hirene ... du har varit borta i mer än två år utan att jag vetat om det.
Du hörde till mina bästa vänner efter "resan"... veckorna  på Samoa med dig och din familj är alltid med mig och jag har ofta pratat om dig och resten av din familj sedan jag kom hem. Sista mailet jag fick kom från Tyskland... Du var lycklig... dansade och var kär... sen blev det tyst... Jag tänkte att du nog hade fullt upp med dansen och kärleken..

Nu vet jag att du försvann samma år... en bilolycka på NZ... Jag hoppas det gick snabbt, jag hoppas du fortfarande var lycklig! Du var glädje, värme, skratt och framför allt levande! Att du varit borta så länge utan att jag "märkt det" känns konstigt. Tänker på din mamma, systrar, bröder och min käraste Luisa. Har några brev att skriva innan jul.. Tunga brev... men nödvändiga.

Hirene jag lovar att inte glömma dig och dina galna upptåg.

Fiafia... I  will try to be...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0