Gott Nytt År!

Först var planen att sammanfatta 2008...
men det var inte nån speciellt upplytftande läsning...
Mord, död, avbruten semester och sjukdom.
Så jag tror vi skiter i det!

Koncentrerar oss i stället på glädjeämnena.

Min käre farbror överlevde!
Jag ska bli moster igen!
Pappas 80års kalas var en hit!

Det finns säkert mycket mycket mer att lägga till på den listan,
men jag låter 2008 försvinna lite diskret och ser istället fram mot ett
smasching 2009. Totalt sett kan det iaf inte bli så mycket värre!

Så skål och allt gott för 2009!


Kommentarer
Postat av: Karin

Gott nytt år!



Tror också att 2009 kommer att bli bättre än det år som gått...

2009-01-01 @ 20:29:55
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
Postat av: frøken ij

Godt nyttår! Håper det blir et år full av positive opplevelse og tid til akkurat det du vil. Og jeg synes det om å bli mer egoistisk faktisk kan være ganske bra noen ganger :) Det er nok av jenter med snill-pike-syndromet..

2009-01-03 @ 00:22:55
URL: http://frokenij.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0